מאיר אריאל התחיל את דרכו ככותב הפזמונים של קיבוץ משמרות. מלחמת ששת הימים חילצה ממנו את שיר ההתרסה כנגד "ירושלים של זהב" . דרכו הובילה מן הביקורתיות שב"ירושלים של ברזל" אל דמותו של הזמר-כותב, כפי שהתפתחה בארה"ב בשנות השישים, קודם כל בהשפעתו הניכרת של בוב דילן. זו דמות שלוקחת על עצמה את כל שלושת מימדי השיר: גם כתיבת המילים, גם חיבור הלחן, וגם הביצוע בפני קהל. נעקוב אחרי האחריות האישית החדשה הזאת, ונתאר כיצד אימץ אותה מאיר אריאל ואיך הציב באמצעותה את השיר המושר במרכזה של התרבות הישראלית.
מרצה: פרופ' ניסים קלדרון, מלמד ספרות, תרבות וקולנוע, סופר ומרצה.
ההרצאה תעלה ב- 23/2/25 החל משעה 12:00 ותהייה זמינה לצפייה למשך שבוע ימים
קהל יעד: מבוגרים.
הזכות לשינויים שמורה.